مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور؛

جابجایی زوار اربعین به وسیله هفت هزار دستگاه اتوبوس

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور گفت : تعداد هفت هزار دستگاه در وضعیت مطلوب قرار دارند که امکان پیمایش مسافت‌های بلند و متوسط (۳۵۰ کیلومتر) را دارند که در ایام اربعین برای جابجایی زوار مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 31 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ داریوش باقر جوان بیان داشت : تعداد هفت هزار دستگاه در وضعیت مطلوب قرار دارند که امکان پیمایش مسافت‌های بلند و متوسط (۳۵۰ کیلومتر) را دارند که در ایام اربعین برای جابجایی زوار مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی افزود : ظرفیتی حدود چهار هزار دستگاه اتوبوس نزد صنایع، کارخانجات، معادن، شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی و ... به‌منظور ایاب و ذهاب پرسنل مربوطه وجود دارد که تلاش می‌شود با همکاری و تعامل مسئولان این دستگاه‌ها و نهادها، برای تسهیل در تردد زوار این ظرفیت را حداقل ۱۰ روز پای کار بیاورند و ناوگان اتوبوسی کشور را در ایام اربعین یاری کنند.

باقر جوان ادامه داد :  سال گذشته نزدیک به ۴۸ درصد از متقاضیان ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر رفت از طریق مرز مهران خارج شدند، اما این میزان در زمان برگشت زوار به کشور و بعد از ایام اربعین از طریق مرز مهران به ۶۸ درصد رسید./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار