فرماندار سیروان:

هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه راه‌های روستایی سیروان

فرماندار سیروان گفت: از سال گذشته تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های اصلی و روستایی شهرستان سیروان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ 29 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی فرماندار سیروان، بیان داشت: امروزه بهسازی راه های ارتباطی و توسعه زیرساخت های جاده‌ای به ویژه در مناطق روستایی از اهمیت بالایی برخورداره بوده و همواره مورد توجه متولیان در دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: توسعه راه های روستایی تاثیر بسزایی بر رونق اقتصادی، جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، افزایش مهاجرت معکوس، توزیع درآمد، کاهش فقر روستایی، اشتغالزایی و همچنین توسعه گردشگری روستایی برعهده دارد.

فرماندار سیروان با بیان اینکه توسعه راه های روستایی در استان ایلام و به تبع شهرستان سیروان از ضرورت بالایی برخوردار است، ادامه داد: متاسفانه در گذشته راه های روستایی در سیروان از وضعیت مطلوبی برخوردار نبودند که همین امر مشکلات بسیاری را برای روستاییان و حتی گردشگران به همراه داشت.

شریفی تصریح کرد: با این حال امروزه بهسازی راه های روستایی به منظور توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: عملیات اجرایی آسفالت راه‌ها و معابر روستایی سیروان که از سال گذشته آغاز شده کماکان در سال جاری نیز با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

فرماندار سیروان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های روستایی شهرستان سیروان و راه‌های اصلی هزینه شده است، در پایان بیان کرد: ۱۲ کیلومتر از مسیرهای روستایی سیروان آسفالت شده که امید می‌رود با تلاش‌های انجام شده تا اواخر سال جاری راه‌های ارتباطی ۷ روستای دیگر نیز در این شهرستان بهسازی و مرمت شوند.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار