آقای نماینده به کجا چنین شتابان ! آدرس غرض ورزی رسانه ها را به مردم نشان بدهید / جناب ؛ شما خود حاشیه هستی !

آقای نماینده! این که عنوان می کنید رسانه ها نقد منصفانه کنند منظور و مقصود شما احتمالا از نقدی های بی شماری که از همین ابتدا کار بر شما وارد است عبور کرداه اند  باشد ! 
کد خبر: ۱۱۷۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ 27 July 2024
تابناک ایلام، مجتبی کاور :: حدود یک ماهی از حضور اسداله چراغی به عنوان نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی می گذرد ودر این مدت و قبل تر از حضور وی در مجلس رسانه ها همواره تلاش کردند که در کنار نماینده باشند تا در تقابل با آن !
 
اما در جدید ترین ویدیو نماینده حوزه جنوب که در فضای غیر رسمی ضبط و ولی در کانال رسمی وی منتشر شده است از رسانه ها خواسته بدون غرض ورزی و با آرامش به کمک و یاری ما بشتابند ؟! 
 
حال سوال ما از نماینده این است که آدرس دقیق غرض ورزی رسانه ها را به افکار عمومی نشان بدهد و ما چه کسانی هستند ! 
 
به راستی نکند هر محتوایی که در فضای مجازی و کانال های مختلف منتشر می شود شما و مشاورین ارشدتان به رسانه ها منتصب می کنید ! 
 
آقای چراغی ! اتفاقا رسانه در کمال آرامش نظارگر امورات هستند و تا کنون به بسیاری از حواشی شما نپرداخته اند  تا شما با آرامش و تسلط امورات منطقه را دنبال کنید و رسانه ها جز مطالبه گری حواشی ندارند  اینکه شما به رسانه ها توصیه می کنید از حواشی به دور باشند ای کاش در ویدیو بدون لكنت زبان بیان می کردید !
 
آقای نماینده !  در عجب هستم که به رسانه ها که از زمان حضور شما در مجلس  سکوت کرده اند تا شما امورات محوله که مردم با رای خود به شما داده اند را دنبال کنید این چنین به رسانه ها می تازید و توصیه می کیند به راستی به کجا چنین شتابان ! 
 
آقای چراغی ! اگر دال بر نقد باشد فعلا این خود شما هستید که  حواشی ایجاد کرده اید چراکه یک روز حکم مشاور خود را تکذیب و روزی دیگر آن را تایید می کنید به راستی قسم حضرت عباس را باور کنم یا دم خروس را ؟
 
 آقای نماینده! این که عنوان می کنید رسانه ها نقد منصفانه کنند منظور و مقصود شما احتمالا از نقدی های بی شماری که از همین ابتدا کار بر شما وارد است عبور کرداه اند  باشد ! 
 
 یقین داشته باشید که رسانه ها بر اساس وظیفه به عنوان رابط بین مردم و مسئولان هرجا که نیاز باشد شما که جای خود از رئیس جمهور هم نقد خواهند کرد !
 
جناب نماینده ! مردم چه ناصبری کرده اند که از مردم می خواهید صبر کنند ؛ اتفاقا مردم الخصوص نخبگان صبوری کردن که آن جناب مشاور ارشد غیر بومی شما که هیچ تسلطی بر حوزه و جغرافیای استان ایلام ندارد را همه کار پایتخت ، غرب و جنوب غرب کرده اید و قطعا در آینده نزدیک به مباحث مشاورین  شما در قالب یک یاداشت دیگر مفصل پرداخته خواهد شد ...
 
به راستی اگر به همفکری نخبگان  منطقه نیاز دارید پس چرا از همین ابتدای راه بی راهه می روید و هر آنچه نخبگان و دیگرا به شما گفته اند عمل نمی کیند ! 
 
آقای چراغی ! در گفته هایتان عنوان کردید که انتخابات تمام شده است صد البته که تمام شده است ! اما گویا شما و ولیدهای کوران انتخابات همچنان گرفتارتبلیغات پسا مجلس هستید  ، چرا که در اکثر دیدار های رسمی و حتی بازدید ها عمومی لیدهای انتخاباتی شما را همراهی می کنند و اگر شما امروز به این نتیجه رسیده اید که انتخابات تمام شده است لطفا در دیدارهای رسمی و بازدید ها خود عذر لیدرهای کوران تبلیغات انتخاباتی  را بخواهید تا مردم حوزه هم به این گفته شما یقین پیدا کنند که شما نماینده همه حوزه انتخابیه هستید ...
 
آقای نماینده ! در پایان ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست، هنوز ابتدای راه هستيد و اگر قرار بر اتمام حاشیه ها باشد این خود شما هستید با تصیم گیری صحیح حاشیه ها را تمام کنیدو اگر مشاورین شما این چنین برایتان بنویسند و جنابتان روخوانی کنید یقین داشته باشد که در پس وعده‌های  فصل خدمت خواهيد ماند .
 
و شک نکنید رسانه ها به عنوان بازوی توانمند در کنار شما برای مطالبه گری هستند نه در تقابل با شما.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار