ضرورت الحاق زمین‌های جدید به شهر ایلام

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط، با الحاق زمین‌های جدید به این شهر جهت تهیه زیرساخت مسکن شهرنشینان، شهرداری را یاری کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ 29 July 2024

به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون همتی روز دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ایلام اظهار کرد: سیمای شهر ایلام از معیارهای روز برخوردار نیست و این مسأله از دید شهروندان نیز در حد مطلوبی قرار ندارد.

وی افزود: اولویت اول شهرداری باید جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندهای شهری باشد و حتی اگر لازم باشد، خود ما مسئولان، این کار را انجام دهیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیمای هر شهری از ورودی‌های آن آشکار می‌شود، ابراز کرد: ورودی شهر ایلام از سمت روستای هفت چشمه، از لحاظ بصری بسیار نامناسب است و زیبنده مردم ایلام نیست و بر این اساس پیشنهاد می‌شود این محدوده به حوزه وظایف شهرداری ایلام اضافه شود.

همتی تاکید کرد: مسئولان بنیاد مسکن، منابع طبیعی و سایر نهادهای مرتبط، با الحاق زمین‌های جدید به شهر، برای تهیه زیرساخت مسکن شهرنشینان، شهرداری را یاری کنند.

وی اضافه کرد: این مهم سبب می شود ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر به حداقل ممکن برسد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام تلاش و توان خود را در جهت زیباسازی فضای شهر و به ویژه ورودی آن در حمایت از شهرداری، انجام خواهیم داد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار