نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و روسای شهرستانهای ایلام

نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و روسای شهرستانها و مناطق استان با حضور خادمی مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش کشور و عضو قرارگاه جهادی وزارت آموزش و پرورش در سالن آمفی‌تئاتر اردوگاه شهدای هفتم تیر ایوان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰ 29 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان، در این نشست اظهار کرد: حرکت آموزش و پرورش استان روبه جلو و پیش‌برنده بوده است که نمونه‌های آن می‌توان به خدمات مختلف در حوزه‌های مختلف علمی، زیرساختی فرهنگی و تربیت‌بدنی مشاهده کرد و این حرکت باید با تلاش مضاعف ادامه‌دار باشد.

وی تلاش برای انجام وظیفه در دستگاه تعلیم و تربیت را در راستای رسالت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و توانمندسازی همکاران، دانش‌آموزان و اولیای آنان، پیگیری مسائل مهم از جمله پروژه مهر، برگزاری امتحانات نهایی از دیگر مواردی بود که مدیر کل آموزش و پرورش در سخنان خود به آن‌ها اشاره کرد.

خادمی مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش کشور و عضو قرارگاه جهادی وزارت آموزش و پرورش نیز در این نشست یکی از دغدغه‌های اصلی آموزش و پرورش را توجه به زیرساخت‌های این حوزه عنوان کرد .

این مسئول پیگیری امور و برنامه‌ها تا حصول نتیجه‌ را یکی از اصول کار جهادی برشمرد.

این عضو قرارگاه جهادی در پایان اظهار امیدواری کرد: تا با با کار جهادی و نگاه ویژه قرارگاه جهادی وزارت آموزش و پرورش چالش‌های استان برطرف شود./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار