مردم و مسئولان ایلام اقدام تروریستی شهادت اسماعیل هنیه را محکوم کردند

مردم و مسئولان استان ایلام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در اقدام جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس، با صدور بیانیه و پیام‌هایی این اقدام تروریستی را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷ 31 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام حجت الاسلام " اله‌نور کریمی‌تبار" امام جمعه ایلام آمده است:

شهادت حاج اسماعیل هنیه، مبارز خستگی‌ناپذیر و چهره پرافتخار جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی، سندی دیگر بر جنایت و توحش این رژیم جعلی است که به هیچ کدام از قواعد بین المللی پایبند نبوده و نیست و بار دیگر با این اقدام ددمنشانه، چهره زشت و پلید جنایتکارانه خود را برای مردم جهان آشکار کرد.

رژیم صهیونیستی که در منجلاب جنایت‌های خود در حال غرق شدن است، برای فرار از شکست‌های مفتضحانه خود در برابر جبهه مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر غزه، هر روز به جنایت و حماقت بیشتری دست می‌یازد، غافل از اینکه این اقدامات از سر استیصال، نتیجه‌ای جز سرعت بخشیدن به پایان موجودیتش از روی این کره خاکی ندارد و بر اساس نصّ صریح قرآن کریم پیروزی نهایی از آن مظلومان و مستضعفان جهان است.

بی‌شک همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود با صراحت اعلام فرمودند، رژیم صهیونیستی با این جنایت، زمینه مجازات سختی را برای خود رقم زده، و باید منتظر عواقب این اقدام رذیلانه خود باشد.

در پیام "حسن بهرام‌نیا" استاندار ایلام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه آمده است:

اقدام گستاخانه و جنون‌آمیز رژیم سفاک صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن قهرمان فلسطین، "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) موجب تاثر و اندوه تمامی آزادی‌خواهان جهان و ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

بی‌شک این جنایت آشکار خوی وحشی‌گری این رژیم کودک‌کش و ددمنش را عیان‌تر کرد و نشان داد برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت و معرکه و میدان غزه، در جنایت علیه بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پای‌بند نیست و به طور قطع این مزدوران متجاوز به حریم حریت، انسانیت و آزادگی منتظر پاسخ پشیمان‌کننده و قاطع رزمندگان اسلام، جبهه مقاومت و ملت فلسطین باشند.

شهادت این مجاهد وارسته و بزرگ را به محضر مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت، ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای این شهید والامقام و شخصیت سیاسی و تاثیرگذار جبهه مقاومت، علو درجات و محشور شدن با شهدای اسلام، خاندان هنیه و ملت فلسطین مسئلت دارم.

" سارا فلاحی" رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام نیز در پیامی به همین مناسبت اقدام جنایتکارانه رژیم سفاک صهیونیستی در ترور ئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) محکوم کرد.

در بخشی از پیام این نماینده مجلس شورای اسلامی آمده است: حمله تروریستی و بزدلانه باند جنایتکار و قاتل صهیونیستی به محل اقامت رهبر سیاسی حماس که میهمان جمهوری اسلامی ایران بود و ریختن خون پاکش بر خاک گلگون و دلاورخیز ایران با هیچ منطقی حتی منطق جنگ قابل توجیه نیست و به طور قطع رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی برای این تعرض و جنایت آشکار توسط جبهه مقاومت تنبیه خواهدشد.

بدون تردید این ترور کور، واکنشی منفعلانه و از سر استیصال و ناتوانی به شکست های فضاحت‌بار باند ضدبشری صهیونیستی_آمریکایی از جبهه مقاومت است و هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.

اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام این شهادت افتخارآمیز را به رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت مخصوصاً دو ملت بزرگ و شجاع فلسطین و ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار