اجرایی شدن طرح ملی جهت به صورت پایلوت در ایلام

مدیرکل دفتر نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت : طرح جهت با هدف توانمندسازی جوانان نخبه شهرستان‌ها برایعضویت در ستاد ساماندهی امور جوانان استان و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از امروز به صورت پایلوت در استان ایلام اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 26 July 2024

 به گزارش  تابناک ایلام؛ رمضانی بیان داشت :  برای اجرای این طرح، بودجه‌ای از سوی استانداری‌ها و وزارت ورزش و جوانان اختصاص می‌یابد و در قالب این طرح، جوانان پیگیر مشکلات مربوط به خود در دستگاه‌های مختلف اجرایی شده و موضوعات را رصد و پیگیری خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این وزارتخانه کاهش مشکلات در حوزه جوانان است، اظهار داشت :  در این راستا اقدامات شایانی در دولت سیزدهم اجرایی و انجام شده و با وجود اینکه در ستاد ساماندهی امور جوانان ۲۴ دستگاه اجرایی حضور دارند و وزارت ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه این ستاد انجام وظیفه می‌کند، اما این وزارت به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت جوانی جمعیت شناخته شد.

وی افزود : راه اندازی خانه‌های جوان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ خانه جوان در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده و به همین تعداد نیز خانه جوان در کشور در دست احداث است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در حاشیه این مراسم، با اشاره به اجرای طرح جهت در استان،  مطرح کرد : این طرح، بستری تصمیم ساز و هویت بخش برای حضور جوانان فعال و دغدغه‌مند استان است که پس از ارزیابی و انتخاب، در برنامه‌های حوزه جوانان حضور و ایفای نقش خواهند کرد.

 طرح ملی جهت (جوان، همت، تعالی) با حضور ۹۰ نفر از دبیران سازمان‌های مردم نهاد در محل سالن مجتمع رفاهی لاله با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل و معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و رؤسای شهرستانی ورزش و جوانان برگزار شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار