معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

ورزشکاران ایلامی عناوین برتر مسابقات خانواده های سپاه را کسب کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ورزشکاران بسیجی ایلام عناوین برتر مسابقات کشوری سازمان فرهنگی خانواده کل سپاه پاسداران را کسب کردند.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 31 July 2024
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کرم رضا نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان داشت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان لرستان برگزار شد، ورزشکاران ایلامی در رشته های تکواندو مقام نخست و تیراندازی با تفنگ بادی نیز مقام سوم را به دست آوردند. 
 
وی افزود: استان ایلام مقام نخست رشته تکواندو نوجوانان پسر در وزن های منفی ۷۳ کیلوگرم و منفی ۶۱ کیلوگرم و مقام سوم وزن منفی ۳۷ کیلوگرم در رده سنی نونهالان و همچنین عنوان مربی برتر تیمی در رشته تکواندو را کسب کرد و به عنوان تیم برتر کشور در رشته تکواندو معرفی شد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: استان ایلام علاوه بر تکواندو در رشته های شنا و تیـراندازی هم نماینده داشت که در رشته تیراندازی با تفنگ بادی ورزشکاران استان موفق به کسب مقام سوم شدند.
 
وی یادآور شد: توجه به امر ورزش به عنوان یکی از برنامه های نشاط آور در کنار سایر برنامه های فرهنگی و اجتماعی در میان خانواده های کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) بصورت مستمر دنبال می‌شود.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: سپاه استان ایلام همواره در مسابقات مختلف کشور عناوین مختلفی را در رشته های ورزشی دختران و پسران کسب کرده است و همواره از عنوان داران اصلی مسابقات کشوری هستند.
 
مسابقات کشوری سازمان فرهنگی خانواده کل سپاه پاسداران ۲ تا پنج مردادماه در استان لرستان برگزار شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار