استقرار ۳۰ ناجی غریق در نقاط پرحادثه سواحل بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نقاط پرحادثه سواحل استان بوشهر به دلیل استقبال بوشهری ها و مسافران در گرمای تابستان از شنا کردن در دریا، با حضور ۳۰ ناجی غریق تحت پوشش قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 31 July 2024
به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد حوزه اجتماعی با اشاره به رصد نظام مسائل اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر اظهار کرد: وجود ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی یکی از ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر تفریحات دریایی در سواحل خلیج‌فارس است.
 
وی افزود: افزون بر ساماندهی کودکان کار و خیابان و حمایت از کودکان بی‌سرپرست تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر برای آنان برنامه‌های آموزشی و اردوهای مختلف نیز برگزار شده است.
 
معاون استانداری بوشهر تصریح کرد: همایش دختران بوشهر و برگزاری متعدد نمایشگاه عرضه لباس، پوشاک و ملزومات ایرانی و اسلامی از دیگر اقدامات حوزه امور اجتماعی و فرهنگی در استان بوده است.
 
پورات با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و زیرساخت‌های این مهم گفت: در سراسر استان بوشهر ۵۰ ایستگاه فرهنگی استقرار یافته است.
 
وی با اشاره به تشکیل هیات اندیشه‌ورز استان بوشهر یادآور شد: سه سال گذشته توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار داشت به‌گونه‌ای که ۵۰ طرح به سازمان‌های مردم نهاد فعال برای اجرا واگذار شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: اجرای طرح ملی نهضت اجتماعی در قالب شناسایی ۲۰۰ گروه سازمان‌های مردم‌نهاد،گروه‌های مردمی برای تقویت تعامل اجتماعی و تقویت اقدامات خیرخواهانه در استان بوشهر انجام شده است.
 
وی از تاسیس نخستین تشکل محلی روستایی در روستای سالم‌آباد تنگستان خبر داد و گفت: برگزاری دوشنبه‌های اجتماعی با موضوع گوناگون و جشن ازدواج آسان به‌صورت منظم در استان بوشهر انجام شده است.
 
پورات با اشاره به اجرایی شدن طرح نماد در استان به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس حاشیه شهرهای استان بوشهر گفت: این طرح در راستای مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان اجرایی شده و موفقیت‌آمیز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار