وسایل سرمایشی سالن ورزشی سعدآباد تامین شد

بخشدار سعدآباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با مساعدت مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مطالبه چند ساله ورزشکاران سعدآباد در تامین وسایل سرمایشی سالن ورزشی تحقق یافت.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ 14 July 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از مهر؛ حمزه امین نژاد اظهار داشت: با توجه به مشکلات سرمایشی سالن ورزشی پوریا ولی شهر سعدآباد و مطالبه چند ساله ورزشکاران نسبت به رفع نواقص موجود از جمله افزایش دستگاه‌های سرمایشی، بخشدار سعدآباد از مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر جهت بازدید میدانی دعوت شد.

بخشدار سعدآباد افزود: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر حدود یک ماه پیش با حضور در نماز جمعه سعدآباد به صورت مستقیم با ورزشکاران صحبت و تبادل نظر کرد.

وی گفت: در این بازدید رئیس هیئت والیبال و رزمی کاران در حوزه برادران و خواهران شرایط فضای نامطلوب سالن ورزشی از جمله کمبود کولر را بیان کردند که در نهایت مقرر شد پس از فرایند قانونی خرید کولر و اختصاص به اداره ورزش و جوانان شهر سعدآباد به عنوان یکی از عمده ترین درخواست‌های ورزشکاران انجام بشود.

بخشدار سعدآباد یادآور شد: با پیگیری‌های مستمر و با مساعدت مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مطالبه چند ساله ورزشکاران سعدآباد تحقق یافت و ۲ دستگاه کولر اسپلیت ۳۶ هزار از اداره کل ورزش و جوانان تخصیص و به اداره ورزش و جوانان سعدآباد جهت نصب تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار