انتقاد از روند کُند برخی پروژه‌های عمران شهری بوشهر

عضو شورای اسلامی بوشهر با انتقاد از روند کند برخی پروژه‌های عمران شهری بوشهر گفت: قبل از واگذاری پروژه‌های عمران شهری باید صلاحیت فنی و توانمندی پیمانکاران احراز شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰ 13 July 2024

به گزارش «تابناک بوشهر»، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در بررسی طرح‌های عمران شهری بوشهر با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در بخش عمرانی شهرداری بوشهر در حال اجرا است اظهار داشت: طرح‌های عمرانی باید بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی با انتقاد از روند کند اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی در شهر بوشهر به سبب اینکه به تعداد محدودی پیمانکار با شهرداری همکاری می‌کنند و برخی از آنها همزمان چند پروژه برعهده دارند و به دلیل محدودیت امکانات و نیرو باعث کندی روند اجرایی پروژه‌ها شده است.

عضو شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: از شهرداری بوشهر درخواست می‌شود در کمیته ارزیابی پیمانکاران قبل از واگذاری پروژه عمران شهری به پیمانکاران شرایط فنی، توانمندی و امکانات آنان احراز کند که در زمان اجرا با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر مثل خیابان شهدا که در مرکز شهر است و با کسب‌وکار مغازه‌داران و رفت‌وآمد شهروندان مواجه است باید به گونه‌ای شرایط پیمان دیده شود که حتی به‌صورت سه شیفته کار انجام شود تا در کمترین زمان ممکن پروژه به اتمام برسد.

برزگرزاده از زحمات مجموعه شهرداری بوشهر که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی در سطح شهر هستند تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار