وزش بادهای شمال غربی در بوشهر تا پایان هفته تداوم دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی، وزش بادهای شمالی در این استان تا پایان هفته تداوم دارد.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ 15 July 2024
به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا؛ پیام مساعدی افزود: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر هفته غبار محلی در بعضی ساعت‌ها وزش باد و گاهی گرد و خاک پدیده‌ی غالب در سطح استان خواهد بود.
 
وی بیان کرد: طی این مدت در برخی ساعت‌ها به سبب وزش باد شمال غربی دریا تا حدودی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
 
مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در مناطق جنوبی طی ساعت‌هایی با سرعت ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.
 
وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان ۶۰ تا ۱۲۰، در مناطق جنوبی گاهی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و از اواخر شب در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۵۱، جزر اول ساعت ۱۰:۵۶، مد دوم ساعت ۱۴:۵۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۱۸ خواهد بود.
 
وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۷ و اهرم و خورموج با ۴۶ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار