افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی استان ویژه کودکان و نوجوانان

شهردار ایلام گفت : نخستین زمین چمن مصنوعی استان ویژه کودکان و نوجوانان در پارک تفریحی هفت تیر واقع در محله حاشیه نشین خاتمیه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴ 22 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ مطفری بیان کرد :  یکی از مهمترین برنامه های شهرداری ایلام ایجاد زیرساخت های مناسب برای تقویت نشاط و شادی در بین شهروندان به ویژه مناطق حاشیه نشین و محروم است.

وی افزود : زمین چمن که امروز افتتاح شد در راستای افزایش زیرساخت های فرهنگی ورزشی برای قشر کودک و نوجوان افتتاح شده است.

مظفری ادامه داد : احداث و ایجاد زیرساخت های ورزشی فرهنگی مناسب فعالیت های ورزشی بانوان، آقایان، کودکان و نوجوانان در بوستان های سطح شهر توسط شهرداری در دستور کار قرار دارد.

وی مطرح کرد : 6 دستگاه ماشین پرس زباله از اصفهان و پنج دستگاه کمپرسی از تهران خریداری شده که این ادوات در آینده نزدیک وارد مدار فعالیت خدمات شهری خواهد شد.

شهردار ایلام  با اشاره به اینکه شهرداری ۹ سازمان تابعه دارد،تاکید کرد : علاوه بر سازمان خدمات شهری و فضای سبز، دیگر بخش ها و سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله پسماند، آرامستان، آتش‌نشانی، حمل و نقل، انفورماتیک و عمران شهری با وجود مشکلات و چالش‌ها و همچنین کمبود منابع مالی در حال خدمت رسانی به شهر ایلام هستند.

وی خاطرنشان کرد : چندین پروژه مهم از جمله ایجاد میدان میوه و تره بار، نهضت آسفالت، شهر خودرو، تملک و تعریض برخی معابر عمومی را در دست اجرا دارد.

مظفری به سرقت برخی اموال عمومی شهرداری نظیر باکس های جمع آوری زباله و تجهیزات روشنایی معابر اشاره کرد و  یادآور شد : سرقت این اموال برای شهرداری و شهروندان خسارت‌زا است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار