کنگره بزرگ اربعین، مردم‌محور است و مردم در آن نقش‌آفرین هستند

استاندار ایلام گفت : کنگره بزرگ اربعین، مردم‌محور است و مردم در آن نقش‌آفرین هستند.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵ 15 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : اربعین امسال هم باید بهتر از سال گذشته برگزار و همه مدیران و اعضای ستاد اربعین، کمیته های مختلف ستاد اربعین پای کار باشند.

وی افزود  تامین آبسردکن و جانمایی آنها در مرز مهران، تامین آب بسته‌بندی شده و دپو در سردخانه‌های مرز و شهر مهران باید تا قبل از اربعین انجام شود.

بهرام نیا یادآور شد : افزایش دمای هوا و شدت گرما از مهمترین موضوعات پیش رو در اربعین امسال همانند سال گذشته است که باید تمهیدات لازم برای تامین و نصب مه پاش در مسیر تردد زوار در مرز فراهم شود.

وی تاکید کرد: فرمانداران و مدیران ستادهای اربعین معین را در شهرستان های مختلف تشکیل دهند و شرایط مناسب برای خدمت به زوار را در مسیرهای منتهی به مرز مهران فراهم کنند.

استاندار ایلام ادامه داد :  فرمانداران از امروز نسبت به دپو و ذخیره آب‌معدنی اقدام و نیازمندی‌های خود را در بحث اربعین اعلام کنند و آمادگی خود را ارتقا دهند.

وی  با تاکید بر اینکه هر نوع کالای مرتبط اربعین از جمله آب و سایر ملزومات، باید ثبت سامانه شود، گفت: برای تحقق این مهم، سامانه جامع مدیریت انبار، توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری تدوین شده است و برای اربعین امسال از این سامانه استفاده می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار