نمایشگاه توانمندی سمن‌های جوان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت : جشنواره ملی اتفاق در ۲ بخش تجلیل از سمن‌های شاخص استان‌ها و نمایشگاه ارائه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان سراسر کشور از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ مرداد ماه سال جاری به مناسبت هفته تشکل‌ها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵ 15 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ تردست بیان داشت : جشنواره اتفاق به منظور عرصه و نمایش دستاورد سمن‌ها، تشویق سمن‌های فعال و ایجاد انگیزه و نشاط در بین سمن‌های جوانان سراسر کشور و ترویج کار آفرینی اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان کرد: دبیران سمن‌های استان با مراجعه از طریق لینک snyngo.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

وی ادامه داد : از ۲۰ تیر تا ۵ مرداد، ثبت نام و تکمیل فرم خوداظهاری توسط دبیران سمن ها، ۹ تا ۱۵ مرداد، بررسی و انتخاب سمن های برتر توسط کمیته داوری استان و ۲۰ تا ۲۷ مرداد برگزاری نمایشگاه توانمندی سمن‌های استان و برگزاری مراسم تجلیل از سمن های برتر برگزار خواهد شد.

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد : پس از جمع آوری اطلاعات و بررسی ارائه شده از سوی سمن‌ها، تعداد ۱۰ سمن از طریق هیئت داوری جشنواره انتخاب، معرفی و تجلیل خواهد شد.

وی تاکید کرد : این جشنواره پیش‌تر نیز با همین عنوان در سال های ۱۳۷۸، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۸ و با همت سازمان ملی جوانان و وزارت ورزش و جوانان برگزار شده و هم‌اکنون با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور و مشارکت سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار