معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای ارشاد اسلامی ایلام:

برگزاری مسابقه تولیدات محتوایی با موضوع خودکشی و طلاق در ایلام

معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای ارشاد اسلامی ایلام گفت: مسابقه مجازی تولیدات محتوایی با موضوع خودکشی و طلاق در ۲ بخش کودک و نوجوان و بزرگسال در ایلام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 14 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور محبی معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بیان داشت: به همت موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و قرارگاه شهید آوینی با هدف بهره‌گیری هدفمند و حداکثری از آثار خلاق فرهنگی و هنری در کاهش حداکثری آسیب‌های اجتماعی خودکشی و طلاق، مسابقه مجازی تولیدات محتوایی با موضوع خودکشی (فردا روشن است) و طلاق (حلال مذموم) برگزار می‌شود.

وی افزود: این آثار در قالب کلیپ (۲دقیقه)، پادکست (حداکثر ۵ دقیقه)، قصه‌های صوتی (حداکثر ۷ دقیقه)، معرفی کتاب (۲ دقیقه) و موشن گرافی پیش‌بینی شده و قابل ارائه هستند.

معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ادامه داد: آثار توسط داوران مجرب در ۲ بخش کودک و نوجوان و بزرگسال داوری خواهد شد و اسامی برگزیدگان در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر خواهد شد.

  محبی خاطرنشان کرد: به آثار برگزیده جوایز نقدی، بسته‌های فرهنگی و لوح سپاس اهدا خواهد شد و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: کلیپ‌ها باید به صورت افقی و در حجم مناسب و با استفاده از گوشی‌های هوشمند تهیه شوند و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ مردادماه از طریق پیام رسان‌های ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۱۸۱۴۳۰۹۲۵ ارسال کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار