دنده معکوس پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ نگرانی هواداران از تکرار کابوس

در حالی که رقبای اصلی پرسپولیس در نقل و انتقالات فعالانه حضور دارند، این باشگاه تاکنون عملکرد ضعیفی در جذب بازیکن جدید داشته و همین موضوع نگرانی هواداران را به شدت افزایش داده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 14 July 2024

عملکرد ضعیف باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا اینجا، باعث شده تا صدای اعتراض هواداران این تیم بیشتر از هر زمانی به گوش برسد.

با وجود گذشت نزدیک به سه هفته از آغاز رسمی نقل و انتقالات اما باشگاه پرسپولیس فقط توانسته قرارداد چند بازیکن سابق خود را تمدید کند.

این مسئله باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده و آنها معتقدند تیمی که قرار است در لیگ‌ نخبگان و همچنین لیگ برتر به دفاع از عنوان قهرمانی خود بپردازد با این شرایط قطعاً به مشکل خواهد خورد.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس تا این لحظه هنوز نتوانسته با بازیکنان مد نظرش قرارداد ببندد و در آخرین مورد مهدی لیموچی ستاره فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک با قراردادی سه ساله به تیم سپاهان پیوست تا باشگاه پرسپولیس دستش از این بازیکن کوتاه بماند.

 
 

 

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در این مدت از سوی هواداران تیمش تحت فشار بوده به جای جذب بازیکنان جدید و تقویت این تیم ،در اقدامی عجیب به تغییر در کادر پزشکی پرسپولیس پرداخت و در حالی که پرسپولیس نیاز به تقویت در اسکواد خود داشت مدیرعامل باشگاه کادر پزشکی را  تغییر داد!

حالا با این شرایط باشگاه پرسپولیس قطعاً روزهای سختی در پیش خواهد داشت و رضا درویش و حسین بادامکی مدیر و معاون این باشگاه کار سختی خواهند داشت و برای تقویت لیست سرخ پوشان باید اقدام به جذب ستاره‌های نامدار کنند.

در حال حاضر سپاهان عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و باشگاه استقلال هم اقداماتی در این باره انجام داده است.

تیم تراکتور هم با جذب چند بازیکن سابق پرسپولیس نسبت به تقویت خود عمل کرده و سرخپوشان تهرانی هستند که تا این لحظه اقدام خاصی جز از دست دادن ستاره‌های خود انجام ندادند تا سرخ پوشان به نوعی با دنده معکوس در فصل نقل و انتقالات پیش بروند!/ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار