معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ایلام:

حمایت شیرخوارگان حسینی از ۲۰۰ کودک یتیم ایلامی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای محرم تاکنون، با استقرار پایگاه حامی یابی در آئین‌های عزاداری، شیرخوارگان حسینی و والدین آنان حمایت ۲۰۰ کودک یتیم را عهده‌دار شدند.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ 15 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نوراله حمیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام، بیان داشت: کمیته امداد شهرستان‌ها با استقرار پایگاه حامی‌یابی در حسینه‌ها و محل‌های برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی و سایر آئین‌های عزاداری توانستند ارتباط مناسبی با مردم عزادار پیدا کرده و آنان را جذب حمایت از کودکان یتیم کنند.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح و از ابتدای محرم تاکنون مردم نیکوکار استان در شهرستان‌های مختلف توانستند دست کم حمایت از ۲۰۰ کودک یتیم را عهده‌دار شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام، ادامه داد: در استقبال از این طرح نه تنها سرپرستان خانوارها بلکه برخی از شیرخوارگان حسینی نیز که در این آئین شرکت کرده بودند، توسط والدینشان به عنوان حامی ایتام ثبت‌نام شدند.

حمیدی خاطرنشان کرد: حامی‌یابی برای کودکان یتیم و نیازمند که مرحله جدید آن از ابتدای ماه محرم آغاز شده، تا اربعین و پایان ماه صفر امسال ادامه دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار