جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چوار:

دستگیری عامل تیراندازی با سلاح شکاری در چوار

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چوار گفت: فردی که با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت همسرش کرده و از محل متواری شده بود، توسط مأموران دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ 13 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کاوه شفيعی جانشين فرمانده انتظامی شهرستان چوار، بیان داشت: پس از اعلام مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی در يکی از روستاهای تابعه شهرستان چوار، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ميدانی ماموران و اقدامات اطلاعاتی و پليسی مشخص شد، که فرد ضارب با سلاح شکاری اقدام به تيراندازی به سمت همسرش کرده و وی را از ناحيه شکم مجروح و از محل متواری شده است.

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان چوار، ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقيقات پليسی موفق به شناسايی محل اختفای عامل تيراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در يک عمليات منسجم و غافلگرانه، متهم را دستگير کردند.

سرهنگ شفیعی با اعلام اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: امنيت شهروندان خط قرمز پليس است و پليس در راستای حفظ آرامش در جامعه با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنيت قاطعانه برخورد می‌کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار