معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ؛

مسئولین ایلام زمینه تسریع در اجرای پروژه‌های استانی و ملی کلان را فراهم سازند

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت : مأموریت همه حوزه ها و دستگاه‌ها مهم است ولی انتظار می‌رود که مدیران ضمن در نظر گرفتن نیازها و اولویت‌های هر دستگاه، با افزایش سطح تعامل و هم افزایی خود، زمینه تسریع در اجرای پروژه‌های استانی و ملی کلان را فراهم سازند.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ 13 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری بیان داشت : پروژه مسکن یکی از پیشران‌های اقتصادی کشور است که در دولت سیزدهم به صورت بسیار جدی پیگیری و در حال اجراست تا خلأ انباشته سالانه 500 هزار مسکن ساخته نشده در کشور در قالب طرح 4 میلیون واحد مسکونی رفع شود.

وی افزود : در استان ایلام به شدت با کمبود زمین در شهرستان‌های مختلف و به ویژه مرکز استان مواجه بودیم که با نگاه مثبت دولت، زمین‌های در اختیار دستگاه‌های اجرایی به صورت رایگان در اختیار نهضت ملی مسکن  قرار گرفت و از طریق الحاق زمین حریم شهرها بر اساس سهمیه نیاز زمین در استان تأمین شده است.

 طی جلسه‌ای، تعارض بین اداره کل جهاد کشاورزی استان با اداره کل راه و شهرسازی در خصوص الحاق به محدوده قانونی شهر مهران جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و با حضور دستگاههای نظارتی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رفع شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

برچسب ها: طرح مسکن ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار