کد خبر: ۱۰۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 03 October 2015
فرماندار رودسر گفت: 25 نفر از جان‌باختگان فاجعه منا از کاروان رودسر هستند که از شهرستان‌های تنکابن، رامسر، رودسر، املش و لنگرود به حج تمتع اعزام شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، امیر جانبازی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با تسلیت فاجعه دلخراش منا، اظهار کرد: از تعداد جان‌باختگان فاجعه منا، 25 نفر با کاروان رودسر هستند که از شهرستان‌های تنکابن، رامسر، املش، رودسر و لنگرود به سفر حج اعزام شده بودند.

وی با اشاره به وضعیت 6 زائر مفقودی کاروان رودسر، افزود: طبق گزارش‌های سازمان حج و زیارت این افراد نیز جزو جان‌باختگان هستند که دعوت حق را لبیک گفتند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم برای مراسم تدفین جان‌باختگان  انجام شده است، خاطرنشان کرد: زمان مراسم تشییع پیکرهای این عزیزان را به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

وی با اشاره به اینکه این واقعه تلخ بر اثر بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مسئولان آل‌سعود رخ داده است، تصریح کرد: لازم است که آل‌سعود پاسخ قانع‌کننده‌ای برای مردم ما داشته باشد.

جانبازی در ادامه جلسه مذکور از اختصاص حدود 95 میلیارد ریال اعتبار از محل سهم نفت و گاز و ماده 180برای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این میزان اعتبار برای اجرای 120 پروژه از جمله آبرسانی، راه‌سازی، کشاورزی، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و ،... هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت این اعتبارات برای دستگاه‌هایی بوده که از شاخص استانی فاصله دارند، گفت: تلاش ما این است که در حوزه شهرستانی بتوانیم به شاخص استانی و حتی بالاتر برسیم.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه سازمان مدیریت آمادگی صدور موافقت‌نامه‌ها برای اختصاص اعتبارات بیشتر را دارد، متذکر شد: لازم است که مدیران دستگاه‌ها از تمام توان و ظرفیت خود برای جذب اعتبارات و اجرای طرح‌ها به‌کار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار