کد خبر: ۹۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 18 September 2015
رشت - ایرنا - مدرس و داور بین المللی والیبال ساحلی کشور سطح کلاسهای ملی داوری والیبال ساحلی در رودسر را مطابق با استانداردهای بین المللی فدراسیون جهانی ذکر کرد.
[سطح کلاسها در رودسر مطابق با استانداردهای بین المللی است]

مدرس و داور بین المللی فدراسیون والیبال ساحلی جمهوری اسلامی روز جمعه در حاشیه برگزاری نخستین دوره کلاس آموزشی داوری درجه ملی والیبال ساحلی کشوری در شهرستان رودسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، سطح برگزاری این کلاسها را منطبق با استانداردهای بین المللی فدراسیون جهانی توصیف کرد و گفت : این کلاس بر اساس آخرین قوانین رسمی فدراسیون جهانی والیبال که در اجلاس سالیانه 2015 تصمیم گیری و برای اجرا در المپیک 2016 مصوب شده تدریس می شود.
نادر انصاری افزود : از بین این داوران کسانی که بتوانند رتبه بالا را کسب کنند برای حضور در کلاس بین المللی والیبال ساحلی که از سوی فدراسیون جهانی برگزار می شود معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره کلاس آموزشی داوری درجه ملی والیبال ساحلی کشوری در رودسر اظهار کرد : این کلاسها به مدت پنج روز و در دو بخش تئوری و عملی و با شرکت 35 نفر از داوران والیبال ساحلی سراسر کشور برگزار می شود که تعداد پنج نفر از این شرکت کنندگان را خانمها تشکیل می دهند .
انصاری یادآور شد : کلاسها با زبان انگلیسی و فارسی تدریس می شود و امتحان تئوری شرکت کنندگان با زبان انگلیسی خواهد بود.
بر پایه گزارش خبرنگار ایرنا نخستین دوره کلاس آموزشی داوری درجه ملی والیبال ساحلی کشور از دیروز در شهرستان رودسر آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت که در این کلاسها داورانی از استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان ، هرمزگان ، تهران ، اصفهان ، بوشهر ، آذربایجان غربی ، خراسان شمالی و رضوی حضور دارند.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار