استاندار گیلان
استاندار گیلان گفت:تمام عوامل اجرایی و نظارتی در استان آماده برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ 01 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان؛ اسدالله عباسی با قدردانی از حضور گسترده گیلانی‌ها پای صندوق‌های رای، گفت: تمامی عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان ولایتمدار گیلان آمادگی دارند. وی افزود: از آنجایی که هیچ کدام از نامزد‌ها حد نصاب آرا را کسب نکردند، انتخابات به دور دوم کشیده شد و جمعه ۱۵ تیر منتظر حضور مردم ولایتمدار گیلان هستیم تا با حضور گسترده خود پای صندوق‌های اخذ رای، در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.

استاندار گیلان با قدردانی از مردم گیلان برای حضور پرشور در انتخابات ۸ تیر گفت: مردم سرافراز، ولایت مدار و موقعیت شناس گیلان همگام با دیگر هموطنان، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پرشور شرکت کردند. دکتر عباسی در ادامه با بیان اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، افزود: تمامی زیرساخت‌ها در شعب اخذ رأی و نهاد‌های امنیتی، نظامی، هیأت‌های اجرایی و نظارت برای برگزاری دور دوم انتخابات پای کارند و تمامی تمهیدات اندیشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار