کد خبر: ۱۱۷۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 30 June 2024

رضا رفو‌گران مدیر عامل ‘شرکت معدنی کان‌ زبرجد’ از آغاز به کار مجدد پروژه احداث کنار گذر لنگرود به رودسر پس از ۵ سال توقف پروژه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مؤثر و حمایت‌های مهرداد لاهوتی ، نماینده با انگیزه لنگرود در مجلس شورای اسلامی توانستیم به این مهم دست یابیم.

رفو‌گران در گفتگو با با خبرنگارتابناک گیلان اظهارداشت با راه اندازی این کنارگذر که شامل چهار واریانت در ورودی و خروجی کومله در شرق گیلان است، رانندگانی که از لاهیجان به سمت رامسر در تردد هستند وارد ترافیک شهری نشده و براحتی از خروجی لاهیجان به اتوبان منتهی به شلمان و رودسر رفته و به رامسر و شهرهای آن منطقه دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت کان زبرجد با این توضیح که قرارداد اولیه ما با پیمانکار پروژه شرکت جنرال مکانیک ، رقمی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است گفت: در اجرای احداث این چهار واریانت وکل پروژه ۹۰۰ هزارتن مصالح معدنی ما با تمهیدات وزارت راه ، در مسیر ۱۷۰ کیلومتری معدن تا لنگرود حمل می‌شود.

وی گفت: هماهنگی ها با وزارت راه و شهرسازی با حمایت‌های نماینده محترم لنگرود میسر شد و به این وسیله از مهرداد لاهوتی و آقایان بذرپاش وزیر راه ، خادمی و کدخدا زاده برای حمایت در راه اندازی این پروژه قدردانی و تشکر میکنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار