کد خبر: ۱۱۷۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ 30 June 2024

رضایتمندی مردم از. اولویت است/ استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهریرضایتمندی مردم از. اولویت است/ استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهریرضایتمندی مردم از. اولویت است/ استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهریرضایتمندی مردم از. اولویت است/ استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهریرضایتمندی مردم از. اولویت است/ استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهریرضایتمندی مردم از. اولویت است/ استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهریرضایتمندی مردم از. اولویت است/ استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهریرضایتمندی مردم از. اولویت است/ استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهری

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از ماسال در مراسم معارفه شهردار شاندرمن که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و اعضای جلسه و مدعو برگزار شد گفت راه شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.

فرماندار ماسال به جمله ای از شهید محمود رادمهر از شهدای مدافع حرم اشاره داشت وگفت اخلاص یعنی اینکه کاری را برای دیگران انجام میدهید در قبالش ذره ای انتظار تشکر را نداشته باشید و برای خدا کار کنید و به شهردار جدید شاندرمن توصیه نمود این جمله را سرلوحه امور قرار دهد.

وی خطاب به مهندس اسدی شهردار جدید شاندرمن گفت هر چه که داریم از مردم داریم و هر کاری که انجام میدهیم باید در راستای رضایتمندی مردم باشد و از تجربه دیگران استفاده کنیم.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه شهر شاندرمن ازنخبه های زیادی برخوردار است گفت از نظرات و پیشنهادات این عزیزان جهت شکوفایی و پیشرفت شهر شاندرمن بهره ببرید.
وی گفت در شاندرمن استعدادهای بالقوه ای مانند پارک جنگلی وجد دارد که میتواند در صورت استفاده درست از آن شهر شاندرمن را در حوزه گردشگری متحول کند و درآمدی پایدار برای شهرداری باشد .
مهندس گیل چالانی گفت از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار انتظار داریم با تعامل و همکاری پیشبرد امورات را سرلوحه کاری قرار دهند.
فرماندار ماسال به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره نمود و گفت با انتخاب فرد اصلح می توانیم آینده بهتری را برای کشور رقم بزنیم. وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، شاخصه های یک رئیس جمهور خوب از دیدگاه معظم له را تبیین نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار