کد خبر: ۱۱۷۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ 04 July 2024

اسدالله عباسی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان دررودسر...، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در 15 تیرماه، اظهار کرد: همه مقدمات و تجهیزات و امکانات را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات فراهم کردیم.
وی با بیان اینکه نیروهای اجرایی و نظارتی و بازرسی و انتظامی و امنیتی برای انتخابات جمعه پیش رو آمادگی کامل دارند، گفت: گیلان 2688 شعبه اخذ رای دارد.
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برگزاری دور دوم انتخابات در کمال سلامت و امنیت همانند دور اول، خاطرنشان کرد: زمینه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 15 تیرماه فراهم شده است و شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.
عباسی با پیش بینی افزایش مشارکت در دور دوم نسبت به دور اول، تاکید کرد: همه اقشار به صحنه انتخابات بیایند و درصد مشارکت را بالا ببرند، زیرا حضور مردم در پای صندوق های رای، قدرت نظام را تقویت می کند و مردم سالاری دینی را به نمایش می گذارد.
وی از همه مدیران و فرمانداران و بخشداران و دهیاران خواست از مردم جهت حضور در انتخابات دعوت کنند و یادآور شد: ان شاءالله مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار