مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان
کد خبر: ۱۱۷۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ 04 July 2024

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، دیدار با خانواده شهدا را موجبات قوت قلب دانست و افزود: عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای همه مسئولین است

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان مهندس حامد دائمی همراه با حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان و جمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در روستای میان محله ذاکله بر به دیدار و تکریم از خانواده معظم شهید اسماعیل عابدینی پرداخت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این دیدار با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشورعزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه هرچه داریم و کسب کرده ایم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

مهندس دائمی بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید نمود و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره‌ی شهیدان احتیاج دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربان پور در این دیدار، خانواده شهدا را سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با هدف رسیدگی به مشکلات آن‌ها جزو اولویت‌ها است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در ادامه سخنانش مهم‌ترین سرمایه این نظام را خانواده‌های با بصیرت شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و خدا را شاکریم در مملکتی زندگی می‌کنیم که مبتنی بر دین اسلام و آموزه‌های دینی است.

در پایان این دیدار مهندس دائمی دستور پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض جهت احداث مسکن والدین شهید صادر نمود و با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت والدین معظم شهید اسماعیل عابدینی تجلیل نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار