خداداد قنبرزاده در مراسم معارفه شهردار رحیم آباد
کد خبر: ۱۱۷۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ 03 July 2024

امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای مردم خدمت کنیم.امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای مردم خدمت کنیم.امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای مردم خدمت کنیم.امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای مردم خدمت کنیم.امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای مردم خدمت کنیم.امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای مردم خدمت کنیم.

وی جای جای ایران را سرشار از استعداد و انرژی و ظرفیت دانست و افزود: رحیم آباد نیز یکی از مناطق پرظرفیت استان گیلان است به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری گیلان شورای شهر را یک نهاد مدنی دانست و تصریح کرد: شوراها زمینه مشارکت مردم در مدیریت شهری را فراهم می کنند و لذا نیازمند نهادینه شدن ساز و کار شورای شهر هستیم.
قنبرزاده یکی از لازمه های مدیریت را ثبات دانست و عنوان کرد: شهردار باید با اطمینان و آرامش کار کند و شوراها باید این فرصت را فراهم کنند، زیرا کار شورا فقط انتخاب شهردار نیست و باید زمینه مدیریت شهری را نیز ایجاد کنند.
وی از اعضای شوراهای شهر خواست با شهرداران متحد باشند و برای پیشرفت شهر کار کنند و گفت: شهردار و اعضای شورا از معتمدین و بزرگان شهر نظرخواهی کنند.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گیلان با اشاره به تخصیص دو مرحله قیر برای آسفالت معابر رحیم آباد در سال گذشته، یادآور شد: از شورا و شهردار انتظار داریم که تا پایان این دوره کارنامه خوبی را به مردم ارائه دهند.
محمد حیدری، فرماندار رودسر نیز، با اشاره به ظرفیت های شناخته شده رحیم آباد در سطح استان و کشور، بیان کرد: اگرچه در مدیریت شهری رحیم آباد با مشکلاتی مواجه هستیم، اما باید برنامه و ارائه لازم برای تحول و پیشرفت وجود داشته باشد.
وی انتخاب شهردار جدید را نقطه عطف تغییرات ساختاری و مدیریتی و برنامه ای و بودجه ای رحیم آباد دانست و خاطرنشان کرد: یکی از موارد مورد تاکید استاندار گیلان، ساماندهی زباله بوده و شهرداری ها باید در این بخش اهتمام داشته باشند.
فرماندار رودسر شهر را محل زندگی شهروندان دانست و یادآور شد: شهر نیازمند نشاط و خدمات و رفاهیات است و باید با مدیریت شهری ظرفیت ها را شکوفا کنیم.
حیدری، رحیم آباد را دارای جمعیت شهری 37 هزار نفری دانست و تاکید کرد: شهرسازی رحیم آباد نیازمند بازنگری است.
وی با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در عرصه های مدیریتی، بیان کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص و پای کار و با انگیزه و مردم دار باید به مدیریت شهری کمک کنند.
فرماندار رودسر با بیان اینکه ملت ایران یکی از شخصیت های بزرگ سیاسی و ملی و مذهبی خودشان را از دست دادند، عنوان کرد: به دنبال شهادت آیت الله رئیسی، زمینه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم شد؛ این در حالی است که دشمنان به دنبال استفاده از خلاء ها برای ضربه زدن به نظام هستند، اما با نگاه حکیمانه و راهبردی رهبر انقلاب، مسئولان همچنان در خدمت مردم هستند و کشور در حال مدیریت است.
حیدری، 15 تیرماه را وعده گاه ملت دانست و ادامه داد: ملت بصیر و آگاه ایران باید با انتخاب اصلح، زمینه تداوم جریان انقلاب و خدمتگزاری را فراهم کنند؛ امروز بیش از هر زمان دیگری به ایستادگی در مقابل دشمنان و دفاع از آرمان های انقلال و حل و فصل مشکلات کشور و فعال کردن اقتصادی ملی و بین المللی با استفاده از ظرفیت های مردمی نیاز داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار