کد خبر: ۹۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 10 September 2015
فرماندار تالش به مشکلات زیست‌محیطی در دفع فاضلاب شهر تالش اشاره کرد و گفت: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب خواسته مردم تالش است.
خبرگزاری فارس: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب خواسته مردم تالش است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، علی فتح‌اللهی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های در حال احداث این شهرستان با اشاره به پشت سر گذاشتن سال سخت کمبود آب کشاورزی اظهار کرد: امسال شالیکاران تالشی با کمترین مشکل در بحث آب مواجه بودند.

وی به تلاش مسئولان در کاهش مشکلات مردم در منطقه اشاره کرد و افزود: مشکلات موجود هنوز ریشه‌کن نشده است.

فتح‌اللهی با بیان اینکه در دفع فاضلاب شهر تالش با مشکلات زیست‌محیطی و دفع اصولی زباله مواجه هستیم، تصریح کرد: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب خواسته مردم تالش است.

فرماندار تالش در ادامه از ارائه مصوبه بخش شدن جوکندان در هیئت دولت خبر داد و بیان کرد: منطقه جوکندان از نظر شاخص‌ها استحقاق بخش شدن را دارد و اقدام‌های اولیه در این زمینه انجام شده است.

*اجرای 18 طرح آبرسانی در گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان نیز در جریان بازدید مذکور به اجرای طرح آبرسانی در شهرهای تالش و رودبار اشاره کرد و گفت: 18 طرح آبرسانی برای تمام شهرستان‌های استان به تصویب رسیده است.

کاظم لطفی گیلان را از استان‌های دارای آب مطمئن دانست و بیان کرد: در آینده آب ثروت ملی تعیین می‌شود و گیلان از این لحاظ غنی است.

وی با بیان اینکه شهر چوبر و 10 روستای تالش هم‌زمان با دهه فجر امسال آبرسانی می‌شود، تصریح کرد: در مدت سه سال آینده تمام شهرهای تالش دارای شبکه آبرسانی جدید می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از افتتاح مخزن یک‌هزار متر مکعبی آب شرب در منطقه حویق تالش خبر داد و افزود: هفته دولت امسال چهار میلیارد تومان پروژه‌های آبرسانی در تالش افتتاح شده است.

لطفی به تهیه نقشه‌های اجرایی برای خرید تضمینی آب با 60 میلیارد تومان اعتبار در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: سال آینده عملیات پروژه‌های آبرسانی استان با 100 میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار