کد خبر: ۸۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 05 September 2015

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت : بازی سختی برابر تیم شهرداری اردبیل داشتیم .
[سرمربی داماش گیلان : بازی سختی برابر شهرداری اردبیل داشتیم]

مجید جهانپور جمعه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازی بسیار سختی بود اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم .
وی اظهار کرد : خوشبختانه در نیمه اول به گل برتری دست یافتیم و برای حفظ گل نیز بازیکنان زحمت یادی کشیدند تا توانستیم دومین پیروزی خانگی را کسب کنیم .
وی ادامه داد : پس از اینکه در نیمه اول به گل برتری دست یافتیم ، هدف ما این بود که در نیمه دوم با دراختیار داشتن توپ و میدان ، بازی را تحت کنترل خود درآوریم و با حفظ گل ، به فکر گل دوم نیز باشیم اما متاسفانه به دلیل عدم آمادگی مطلوب بدنی بازیکنان ، فشار زیادی را متحمل شدیم .
وی بیان کرد : عقب نشینی بیش از حد ما نیز در دقایق پایانی بازی مربوط به تحلیل رفتن قوای جسمانی بازیکنان داماش گیلان بود و برای اینکه بتوانیم از لحاظ بدنی در شرایط مطلوب و ایده آلی قرار گیریم ، به زمان بیشتری نیاز داریم .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد : البته شهرداری اردبیل نیز تیم بسیار خوبی است که در این دیدار نیز چند فرصت گلزنی داشت اما در نهایت ما توانستیم از فرصت خود به خوبی استفاده کنیم و با دومین پیروزی متوالی خانگی ، دل طرفداران خود را شاد کردیم .
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری اردبیل عصر جمعه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار