کد خبر: ۱۱۷۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ 05 July 2024

کیوان حسن پور لسکوکلایه در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با بیان اینکه استان گیلان دارای حدود 310 تعاونی، شرکت تعاونی و اتحادیه تعاونی است، اظهار کرد: 6 اتحادیه تعاونی استانی و 15 اتحادیه تعاونی شهرستانی داریم و به زودی اتحادیه تعاونی زنان را راه اندازی خواهیم کرد.
وی تعاونی های استان گیلان را دارای بیش از 400 هزار عضو دانست و افزود: این تعاونی ها در قالب شرکت های تعاونی کشاورزان و دامداران و مرغداران و زنبورداران و... و اتحادیه تعاونی تولید و اتحادیه تعاونی روستایی فعالیت می کنند.
مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان از همراهی کشاورزان با آرمان های انقلاب اسلامی سخن گفت و خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی رهبر انقلاب تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، باید از ظرفیت تعاونی ها استفاده کنیم.
حسن پور لسکوکلایه با اشاره به نقش آفرینی کشاورزان در صحنه های مهم نظام، عنوان کرد: اعضای تعاونی های استان در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت پرشور و فعال داشتند و در دور دوم نیز شاهد مشارکت بالای آنان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری در پای صندوق های رای اولویت نظام است، اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است و کشاورزان استان به ویژه اعضای تعاونی ها در راستای ارتقای جایگاه و اقتدار انقلاب و کشور و استان در این عرصه مشارکت بالا خواهند داشت و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار