کد خبر: ۸۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 02 September 2015

انزلی - ایرنا - روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری کارگاه آموزش نقاشی موازئیک برای گردشگران و علاقه مندان به این سبک در این منطقه خبر داد.
[آموزش گردشگران در انزلی با سبک نقاشی موزائیک]

به گزارش روز چهارشنبه این روابط عمومی به ایرنا، این تصمیم با توجه به استقبال گردشگران از برپایی نمایشگاه پنج روزه نقاشی موزائیک همراه با آموزش که متشکل از آثار مدیر گروه هنرکده سایه روشن و 11نفر از هنرجویان این هنرکنده طی پنجم شهریورماه در نگارخانه آسمان منطقه آزاد انزلی ایجاد شده بود، گرفته شده است.
این نمایشگاه با 70 اثر نقاشی موزائیک به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان در جهت حمایت از هنرمندان بومی و فعالیت های هنری گروهی، ایجاد زمینه کارآفرینی در حوزه هنرهای تجسمی، ارتقاء ادراک مخاطبان و ایجاد زمینه بازار فروش صنایع دستی برگزار شد.
در حاشیه این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر و معرفی این هنر اصیل ایرانی به بازدیدکنندگان کارگاه آموزشی نقاشی موزائیک در محل نمایشگاه نیز برپا شد.
با توجه به استقبال کم نظیر هنردوستان و علاقمندان از این کارگاه آموزشی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با هدف توسعه گردشگری هنری در نظر دارد در ایام تعطیل پایان هفته در محدوده و سیاحت منطقه دوره آموزشی نقاشی موزائیک برای عموم برپا نماید تا گردشگران آثار ساخت دست خود را از سفر به منطقه آزاد انزلی به یادگار ببرند.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است ؛ کشورهای حاشیه دریای خزر ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار