کد خبر: ۸۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 01 September 2015
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه دشمنان اسلام برای کم ارزش جلوه دادن قرآن توطئه می‌کنند، گفت: برگزاری نشست‌های قرآنی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح امروز به مناسبت بیست و چهارمین نشست مجمع خیران قرآنی بندرانزلی در بقعه متبرکه پیر علی عابد «آقا پیر» این شهرستان اقدام خیران قرآنی را بسیار بزرگ و ارزشمند خواند و اظهار کرد: کسانی که در راه قرآن گام برمی‌دارند باید قدر خود را بدانند.

وی کمک به فعالیت‌های قرآنی و کار خیر در نشر قرآن را از مدرسه‌سازی، بیمارستان‌سازی و ... برتر دانست و تصریح کرد: قرآن شفای مومنان بوده و روح و روان آدمی را پاک می‌کند و وسعت اثرگذاری آن بسیار بالاست.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه خیران قرآنی در گمنامی بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلامی برای کم ارزش جلوه دادن قرآن توطئه می‌کنند و برگزاری نشست‌های قرآنی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی هزینه کردن در راه قرآن را سرمایه ارزشمندی خواند و گفت: نباید دست ما برای هزینه کردن در راه قرآن بلرزد زیرا این گونه اقدام‌ها توطئه‌های پلید دشمنان را خنثی می‌کند.

مهدوی با اشاره به عوامل مهجوریت قرآن یادآور شد: قرائت نکردن، درک نکردن و عمل نکردن به قرآن از جمله دلایل مهجوریت این کتاب آسمانی است و خداوند متعال به خیران توفیق داده تا در زمان مهجوریت قرآن گام‌های خیر بردارند و برای ترویج فرهنگ قرآنی هزینه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار