کد خبر: ۸۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 31 August 2015

رشت - ایرنا - سخنگوی شهرداری رشت با اشاره به درخواست جمعی از پاکبانان برای دریافت مطالبات معوقه خود، از پرداخت بخشی از مطالبات معوقه آنان خبر داد.
[سخنگوی شهرداری رشت: بخشی از مطالبات معوقه پاکبانان پرداخت شد]

علیرضا حسنی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهره مندی از بخش خصوصی برای رفت و روب شهری از سیاست های شهرداری رشت است که در این رابطه با چهار پیمانکار قرارداد منعقد کرده ایم.
وی به مطالبات معوقه جمعی از پاکبانان رشت اشاره و بیان کرد: در بسیاری از کلانشهرهای بزرگ ، ابتدا حق و حقوق پاکبانان از طریق پیمانکار پرداخت می شود اما در شهر رشت، به دلیل نبود بخش خصوصی قوی، در بیشتر مواقع ابتدا شهرداری باید مبلغ مورد نظر را به پیمانکار بدهد و بعد از آن، حق و حقوق پاکبانان توسط پیمانکار پرداخت شود.
سخنگوی شهرداری رشت افزود: پرداخت بموقع حق و حقوق پاکبانان زحمتکش در اولویت کاری شهرداری کلانشهر رشت قرار گرفته و شهردار، حوزه مالی شهرداری و مدیریت پسماند بر این مهم تاکید دارند.
حسنی تصریح کرد: در زمان حاضر بخشی از مطالبات معوقه پیمانکار برای دریافت حق و حقوق پاکبانان پرداخت شده و بقیه مطالبات در اسرع وقت پرداخت می شود تا مشکل به وجود آمده برای این افراد زحمتکش مرتفع شود.
وی در ادامه به مطالبات دستگاه های مختلف استان گیلان به شهرداری رشت اشاره و خاطرنشان کرد: از دستگاه های ذیربط می خواهیم تا برای وصول این مطالبات، همکاری کنند تا شهرداری رشت دچار مشکل مالی نشود.
در زمان حاضر، یک هزار نیروی پاکبان رشت تحت پوشش چهار پیمانکار خدمات مرتبط با این حوزه را در کلانشهر رشت ارائه می دهند.
کلانشهر رشت بیش از یک میلیون نفر جمعیت سیار روزانه و حدود 700 هزار نفر جمعیت ساکن دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار