کد خبر: ۸۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 21 August 2015

رشت - ایرنا - وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی، در افزایش نشاط اجتماعی موثر است و دولت یازدهم نیز به طور جدی ، این امر مهم را دنبال می کند.



به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی ربیعی و در جریان آغاز عملیات اجرایی ساخت مجموعه فرهنگی - ورزشی کارگران شهرستان رودسر با بیان اینکه توسعه باید منجر به نشاط اجتماعی در جامعه شود، افزود: این امر مهم، جزو تعابیر ارزشمند رییس جمهوری است و ایشان تاکید زیادی بر این موضوع دارد.
وی با اشاره به ساخت مجموعه ای فرهنگی و ورزشی برای کارگران گفت: احداث اینگونه مجموعه ها موجب می شود تا کارگران در شرایط اوقات فراغت، از این فضاها و امکانات بهره مند شوند.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی توسعه و گسترش اماکن ورزشی را جزو ضروریات خواند و ادامه داد: هم اکنون 280 مرکز فرهنگی و ورزشی کارگران در کل کشور فعال است که از آنها استفاده می شود.
به گفته ربیعی؛ گسترش و توسعه فعالیت های ورزشی برای معلولان و افراد ناتوان جسمی نیز در برنامه های این وزارتخانه قرار دارد و معلولان ما توانسته اند در رقابت های بین المللی برای نظام اسلامی افتخارآفرین باشند.
وی یادآور شد: امسال تیم جودوی کارگران ایران در رقابت های جهانی ایتالیا مقام نخست جودوی کارگری جهان را کسب کرد و این، یک افتخار است و نشان می دهد که ظرفیت های بالایی در این عرصه وجود دارد.
مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان رودسر در شرق استان گیلان، در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع ساخته می شود.
به گفته شریف حسن زاده رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر؛ برای ساخت این مجموعه که مدت زمان اجرا تا تکمیل آن دو ساله خواهد بود، دو میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی سرمایه گذاری خواهد شد.
پیش از ظهر امروز نیز با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خط تولید پنیر uf 400 و پنیر حلب شرکت پگاه گیلان در رشت افتتاح شد.
شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز پنجشنبه است.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عصر دیروز (چهارشنبه) برای بازدید از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان و نیز کلنگ زنی چند پروژه ورزشی به گیلان سفر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار