کد خبر: ۷۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 16 August 2015

رشت - ایرنا - نمایندگان استان گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، دو پیروزی و یک شکست کسب کردند .

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، تیم های قوی سپید انزلی و خزر رودسر حریفان خود را شکست دادند و تیم لسمان مروارید خزر رشت مغلوب حریفش شد .
بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی در اصفهان به مصاف تیم یاران این شهر رفت و سرانجام موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه هشت بر سه میزبان خود را شکست دهد تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باشد .
تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر دیگر نماینده گیلان نیز در خانه به مصاف تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر رفت که این مسابقه در وقت معمولی و اضافه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت اما در ضربات پنالتی تیم خزر رودسر با نتیجه سه بر دو حریفش را شکست داد .
همچنین تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزر رشت دیگر نماینده استان گیلان مقابل تیم شهید جهان نژادیان آبادان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه چهار بر دو مغلوب حریفش شد .
با توجه به نتایج کسب شده ، تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی با کسب 24 امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر کشور قرار دارد ، خزر رودسر با کسب 15 امتیاز در مکان چهارم و لسمان مروارید خزر با کسب چهار امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه های کشور ، 13 تیم حضور دارند که در یک گروه به صوت دوره ای با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار