وی اعتبار تامین شده این میزان جهیزیه را از محل اعتبارات دولتی ، مشارکت های مردمی، کمک ویژه حامیان و خیرین بخصوص ستادهای جهیزیه شهرستان ها اعلام کرد.
کد خبر: ۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱ 24 February 2015
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان عصر سه شنبه در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار ایرنا از کمک سه میلیارد تومانی برای تامین و تهیه جهیزیه مزدوجین مددجوی زیر پوشش این نهاد طی 11ماه سالجاری در سطح استان خبر داد.

عسگر اکبری با بیان اینکه تامین و تهیه جهیزیه در سه شاخصه شامل نوعروسان ، فرزندان دختر مددجو، هدیه پسران، فرزند پسر مددجو و ازدواج مجدد بانوان فاقد همسر بوده گفت: در این مدت سه هزار و 200مورد جهیزیه برای این افراد تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی اعتبار تامین شده این میزان جهیزیه را از محل اعتبارات دولتی ، مشارکت های مردمی، کمک ویژه حامیان و خیرین بخصوص ستادهای جهیزیه شهرستان ها اعلام کرد.

اکبری اضافه کرد: طی این مدت حداقل 30جشن ازدواج آسان در مدیریت ها، ادارات و شاخه های فرعی کمیته امداد برگزار شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان همچنین از پرداخت کمک 70میلیون تومانی به 70نوعروس روستایی گیلان از سوی بانک کشاورزی کشور در سالجاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد سایر بانکها نیز این حرکت زیبا و خداپسندانه را در دستور کار خود قرار دهند.

اکبری با بیان اینکه در زمان حاضر 16هزار و 200دختر جوان زیر پوشش کمیته امداد استان در شرف ازدواج قرار دادند، اظهار کرد: بطور میانگین هر ساله چهارهزار و 500نفر به خانه بخت می روند .

وی یادآور شد: در هفت سال گذشته 31هزار و 500مورد جهیزیه برای مزدوجین کمیته امداد استان فراهم شده است.

به گفته وی، هم اکنون 120هزار 15خانوار معادل 215هزار نفر در سطح استان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)رودسر نیز در این همایش از پرداخت 200میلیون تومان هدیه ازدواج به 234نفر از فرزندان مددجوی نوعروس، داماد و بانوان زیر 50سال ازدواج مجدد طی 11ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

روح اله رستم پور افزود: این میزان هدیه ازدواج از محل اعتبارات کمیته امداد، کمک های خیرین در قالب برگزاری جشن های ازدواج آسان در سطح شهرستان تامین و پرداخت شده است.

کمیته امداد رودسر بیش از هفت هزار خانوار مددجو زیر پوشش دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار