کد خبر: ۷۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 15 August 2015

امام جمعه بندر کیاشهر با بیان اینکه زمزمه تبدیل شالیزارها به بادام‌زمینی به گوش می‌رسد گفت: تغییر الگوی کشت زنگ خطری برای کشاورزی گیلان و دولتمردان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کیاشهر، حجت‌الاسلام محمدعلی کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به پیشرفت عرصه خبر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اظهار کرد: کیفیت تنظیم خبر از نکته‌های مهم در رسانه‌هاست.

وی صداقت و راستی در خبر را مهم عنوان کرد و افزود: صداقت در خبر اشتیاق مخاطب برای پیگیری اخبار در رسانه‌ها را بیشتر می‌کند.

کریمی وضعیت رسانه‌های غربی را تاسف‌آور خواند و بیان کرد: رسانه‌های خبری غرب دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و با تبلیغات کاذب به نظام سرمایه‌داری خدمت می‌کنند.

امام جمعه بندر کیاشهر با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع)، تصریح کرد: امت پیامبر (ص) نزدیک‌ترین امت‌ها به خداوند هستند و تمام اقشار این امت در قیامت تکریم می‌شوند.

وی به ایستادگی انصارلله یمن در مقابل قدرت‌های زورگو اشاره کرد و گفت: آل‌ سعود تمام اعتقاد مسلمانان را زیر پا گذاشتند و به تبعیت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی کودکان بی‌گناه یمنی را با بی‌رحمی به قتل می‌رساند.

کریمی در ادامه خواستار حمایت همه‌جانبه دولت از کشاورزان شد و خاطرنشان کرد: حمایت دولت از شالیکاران در حفظ اراضی شالیزاری و تولید برنج حائز اهمیت است.

امام جمعه بندر کیاشهر با بیان اینکه زمزمه‌های تبدیل شالیزارها به باغ بادام‌زمینی به گوش می‌رسد، یادآور شد: تغییر الگوی کشت زنگ خطری برای کشاورزی گیلان و دولتمردان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار