کد خبر: ۷۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 09 August 2015
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: امروزه دستگاه‌های دروغ‌پراکنی غرب به اشکال مختلف درصدد تحریف خبر و واقعیت‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: نامگذاری روز 17 مرداد به نام خبرنگار به دلیل شهادت محمود صارمی به دست طالبان در مزارشریف است.

وی خبرنگار را حلقه واسط بین مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: خبرنگاران به خوبی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم آگاه هستند و می‌توانند به مسئولان انتقال دهند.

رئیس شوری هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران از اقشار پرتلاش جامعه هستند، خاطرنشان کرد: خبرنگاری از حرفه‌های مقدس و پراضطراب است.

وی ادامه داد: امیدواریم دولتمردان نیز به نحو مناسب از این قشر خدوم و تحول‌آفرین حمایت کنند تا دغدغه‌های آنها کاهش یابد.

اشجری روز خبرنگار را تجدید پیمان با شهدایی دانست که رسالت اصلی آنها ابلاغ پیام انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: خبرنگارانی که با اعتقاد قلم می‌زنند و واقعیت‌های جامعه را منعکس می‌کنند و از تهدیدها واهمه‌ای ندارند در پیشگاه الهی مأجورند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبرنگاران را چشمان تیزبین مردم خواند و گفت: خبرنگاران باید حقایق را منعکس کنند و ایمان داشته باشند که گام گذاشتن در مسیر انقلاب اسلامی سرانجام به صبح پیروزی حق بر باطل ختم می‌شود.

وی خبرنگاران را تبلور اعتلای کلمه حق دانست و یادآور شد: این روزها که مصادف با سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است می‌توان به نقش خبرنگاران به عنوان بازوان اصلی پیام‌رسانی برگزاری مراسم انقلاب اشاره کرد.

اشجری اضافه کرد: کسانی که برای فراخوان حضور مردم و انعکاس آن در مراسم مختلف انقلاب اسلامی گزارش یا تحلیل می‌نویسند و خبر مخابره می‌کنند علمداران عرصه اهل قلم و از پیشتازان مجاهده در راه خدا هستند.

وی مسئولیت خطیر خبرنگاران در مناسبت‌های انقلاب اسلامی و تبییت روزهای پرخاطره انقلاب را بر کسی پوشیده ندانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروزه دستگاه‌های دروغ‌پراکنی غرب به اشکال مختلف درصدد تحریف خبر و واقعیت‌هاست، یادآور شد: وظیفه خبرنگاران دلداده انقلاب بسیار سنگین است.

وی گفت: خبرنگاران باید تلاش کنند تا غیرت دینی مردم و ولایتمداری آنها را انعکاس دهند.

اشجری سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بهانه‌ای برای قدردانی از تمام دست‌اندرکاران برگزاری مراسم به‌ویژه خبرنگاران عنوان کرد.

وی خبرنگاران را یاری‌دهنده مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار