کد خبر: ۷۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 08 August 2015
انزلی - ایرنا - امام جمعه انزلی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار گفت : مسوولان باید در انعکاس اخبار با خبرنگاران همکاری موثر و جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین اظهار کرد : خبرنگاران کار سختی را از نظر کاری و معنوی به عهده دارند و باید توجه خاص داشته باشند اخباری که نشر می دهند، همراه واقعیت ، سرعت و دقت باشد .

وی خاطرنشان کرد : خبرنگاران باید در انتقال اخبار صداقت را رعایت کنند؛ نباید مطالب به گونه ای انعکاس داده شود که ایجاد حاشیه یا تشنج کند.

خطیب جمعه انزلی متذکر شد: خبرنگاران باید ضمن آگاهی بخشی ، اطلاع رسانی را به نحو احسن و بدون حاشیه به انجام برسانند.

وی همچنین به 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد : جهاد دانشگاهی نهاد مهم و مثمرثمر علمی کشور است که در مسیر ترویج علم، فعالیت های چشمگیری داشته است .
حجت الاسلام شمس الدین درادامه با یاداوری سالروز فتح اندلس تاکید کرد : توجه به تاریخ اندلس و آنچه اتفاق افتاد، امروز برای ما حائز اهمیت و قابل توجه است زیرا بعد از فتح این سرزمین توسط مسلمانان، دشمنان برای غلبه بر قدرت مسلمانان توطئه های زیادی کردند که هیچ کدام کارساز نبود تا آنکه با هجوم فرهنگی بر مسلمانان فائق شدند .
وی متذکر شد: لازم است همه مسوولان کشور در خصوص چگونگی مقابله با تهاجم فرهنگی، چاره اندیشی کنند .
امام جمعه انزلی همچنین به مذاکرات هسته ای اشاره و تصریح کرد: امام فرمودند خطر امریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی بکنید، نابود می شوید.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه های جمهوری اسلامی ایران از مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی باید دقت خاصی بر این موضوع داشته باشند؛ گفت: مکانیزم بازگشت تحریم ها، ظالمانه است.
امام جمعه انزلی به رسمیت شناخته شدن حق برخورداری جمهوری اسلامی از انرژی صلح آمیز هسته ای را از جمله نقاط قوت جمع بندی مذاکرات دانست و افزود: با توجه به حساسیت تصمیم گیری برای آینده کشور باید کارشناسان به صورت دقیق موارد را بررسی کنند.
شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار