کد خبر: ۷۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷ 08 August 2015
امام جمعه موقت شفت گفت: تکمیل مصلای شفت نیازمند حمایت مسئولان است.

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده در نماز جمعه این شهر با اشاره به شهادت محمود صارمی، اظهار کرد: این خبرنگار در روز 17 مرداد 1375 در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی به دست طالبان در مزارشریف به شهادت رسید و همه این روز را با عنوان روز خبرنگار می‌شناسیم.

امام جمعه موقت شفت با بیان اینکه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) نزدیک است، از مسئولان و مردم خواست تا مراسم شهادت این امام همام شایسته برگزار شود و خواستار همکاری هیئت‌های مذهبی در این امر شد.

وی به شایعات پخش شده در رسانه‌های خارجی در مورد مهر وموم یک مسجد اهل سنت در تهران اشاره کرد و گفت: اهل سنت 15 مسجد در تهران و یک هزار و 500 مسجد در کشور دارند و همواره مورد لطف نظام و رهبری بوده‌اند و طرح چنین مسایلی که در پایتخت نظام اسلامی به اهل سنت بی‌توجهی می‌شود صحیح نیست.

امام جمعه این هفته شفت با بیان اینکه دشمن امروز به فرهنگ حمله‌ور شده است، خواستار اهتمام ویژه به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی شد.
این مسئول با اشاره به قرار داشتن مناطق سیاحتی و زیارتی بقاع امامزادگان ابراهیم و اسحاق (ع) در شفت و دلدادگی مردم این خطه به اهل بیت (ع) گفت: باید برای رفاه مسافران در طول مسیر زیبای دسترسی به این نقاط برنامه‌ریزی کنیم.
ابراهیم‌زاده اضافه کرد: با توجه به تولید و کشاورزی و حمایت از تولید کنندگان داخلی می‌توان به منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشاند.
وی با اشاره به تعمیرات مسجد جامع ولی عصر(عج) شفت در روزهای آینده خاطرنشان کرد: نماز جمعه هفته آینده در مسجد اباصالح این شهر برگزار می‌شود.
امام جمعه شفت در پایان خواستار همت مسئولان در آماده‌سازی مصلای شفت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار