کد خبر: ۷۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 06 August 2015
سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: خبرنگاران در ترویج آموزش‌ها فنی و حرفه‌ای نقش حیاتی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم عطایی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: 17 مرداد به‌ عنوان روز خبرنگار نامیده شده و فرصت مناسبی برای تجلیل از این قشر پرتلاش است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس اخبار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقش مهمی ایفا کرده‌اند، تصریح کرد: به واسطه فعالیت ارزنده خبرنگاران در این حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای استان توانست به موفقیت‌هایی در سطح کشور دست یابد.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، گفت: اگر توفیقی در این حوزه به‌ دست آمده، حاصل تلاش جمعی از جمله رؤسای ستادی، معاونان و... بوده است.

وی حرفه خبرنگاری را بسیار سخت دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاری شغل سخت و زیان‌آوری محسوب می‌شود که باید به نحوی از تلاش‌های آنها قدردانی صورت گیرد.

عطایی‌پور نقش خبرنگاران را در ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای حیاتی دانست و یادآور شد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تمام اقشار جامعه را در بر می‌گیرد و اشاعه این آموزش‌ها با کمک رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

وی متذکر شد: خبرنگاران تاکنون رخ‌دادهای خوبی را در فنی و حرفه‌ای گیلان انعکاس داده‌اند که قابل قدردانی است.

این مسئول در ادامه از برگزاری آزمون مرحله دوم ادواری در روز جمعه 16 مرداد خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرحله ادواری 685 نفر در 14 حوزه امتحانی گیلان در رشته‌های متنوع حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از خبرنگاران حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین روابط عمومی، رئیس دفتر و... نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار