کد خبر: ۷۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 06 August 2015
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان گفت: در گیلان برای دستیابی به آرامش و شکوفایی اقتصادی باید فضای مناسبی برای فعالان اقتصادی فراهم شود و تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش‌تابان پیش از ظهر امروز در جمع برخی از مدیران مطبوعات و خبرگزاری‌های استان با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، اظهار کرد: خبرنگار کسی است که وظیفه کسب، تهیه، جمع‌آوری و تنظیم اخبار و انتقال آنها را به‌عهده دارد.

وی تلاش خبرنگاران را تحسین برانگیز خواند و تصریح کرد: خبرنگاران و سردبیران باید در صحت و درستی اخباری که به دست می‌آورند تحقیق و تعمیق کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان ظرفیت‌های این استان را بالقوه خواند و تصریح کرد: در گیلان برای دستیابی به آرامش و شکوفایی اقتصادی باید فضای مناسبی برای فعالان اقتصادی فراهم شود و تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی تعاملات بخش دولتی و خصوصی را در راستای نیل به اهداف توسعه اقتصادی استان موثر دانست و گفت: اساتید و فعالان اقتصادی کشور بزنگاه اقتصادی، تلاش و اقدام‌های در خور توجهی داشتند.

تیزهوش تابان اتاق بازرگانی را نماینده رسمی و قانونی بخش‌خصوصی و دیگر دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش و همدلی خوبی بین اتاق و دیگر دستگاه‌ها از جمله استانداری وجود دارد.

وی حوزه کاری فعالان بخش خصوصی در اتاق گیلان را بسیار حساس و گسترده خواند و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد فعالان اقتصادی برای برطرف شدن مشکلات و انجام مسئولیت خود علاوه بر تعامل و همراهی با بخش حاکمیتی نیاز به بهره‌گیری از امکاناتی غیر از امکانات دولتی را نیز دارند.

این مسئول با تصریح بر اینکه تعامل اتاق با مردم، بخش دولتی و تشکل‌های مختلف صنفی باید پررنگ‌تر شود، یادآور شد: رسانه‌ها ابزار برقراری این تعامل هستند.

وی متذکر شد: عملکرد صحیح، دقیق و صادقانه رسانه‌ها موجب می‌شود کمک‌های دستگاه حاکمیتی برای بهبود فضای کسب و کار در این استان بیشتر جذب شود.

تیزهوش‌تابان فعالیت حضور صادقانه و حرفه‌ای رسانه‌ها در تکمیل چرخه رشد و توسعه گیلان را با اهمیت خواند و تصریح کرد: دستگاه‌های حاکمیتی مربوطه می‌توانند از طریق رسانه‌ها راه را برای رشد بیشتر اصحاب قلم در راستای توسعه استان مهیا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار