با حضور بازیکنان اصلی
خبرگزاری تسنیم: نخستین جلسه تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از واگذاری به مالک جدید با حضور بازیکنان اصلی این تیم برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 07 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، در این تمرین که امروز در زمین ورزشی شیلات بندرانزلی برگزار شد، تیم دوم ملوان به بدنسازی و بازی فوتبال پرداخت و بازیکنان اصلی که بیشتر آنها قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده  و با حضور در کنار زمین خواستار تعیین وضعیت خود شدند.

پژمان نوری و مازیار زارع به نمایندگی از سایر بازیکنان با مسئولان صحبت کرده و از آنها خواستند تا مشخص شدن تکلیف باشگاه، شخصی را به عنوان مسئول عقد قرارداد با بازیکنان در نظر بگیرند تا بازیکنان پس از عقد قرارداد بتوانند در تمرینات گروهی این تیم شرکت کنند.

داریوش بهشتی، مالک جدید باشگاه ملوان نیز در تماسی به بازیکنان اعلام کرد: فردا سه شنبه در بندرانزلی جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار می‌شود تا پس از عقد قرارداد با بازیکنان اصلی ،تمرینات ملوان به صورت جدی آغاز شود.

حسین ماهینی، آرش افشین و محمد حسین مهرآزما زیرنظر احمدی، مربی بدنساز باشگاه ملوان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

از نکات جالب این تمرین حضور پویا نزهتی بازیکن فصل گذشته تیم های نفت تهران و سایپا بود؛ نزهتی از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی باشگاه ملوان است و ظاهرا در فصل آینده به این باشگاه باز خواهد گشت.

علی دایی که از وی برای سرمربیگری تیم ملوان دعوت شده است قرار بود امروز در تمرینات این تیم حضور یابد اما سر تمریتات حاضر نشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار