کد خبر: ۵۶۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 01 February 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار ارائه راهکارهای مناسب به منظور ایجاد اشتغال پایدار توسط مسؤولان در جامعه شد و گفت: مسؤولان با ارائه برنامه و اجرای آن مردم را نسبت به انقلاب امیدوارتر کنند.

به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز (۱۲ بهمن) در دیدار با عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور با اشاره به وجود 30 هزار هکتار باغ چای در شمال کشور اظهار کرد: اگر باغ‌های چای را بتوان توسعه داد موجب ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود.

 

وی در ادامه به وجود زمینه‌های گردشگری در گیلان اشاره کرد و افزود: گردشگری شرایط ویژه‌ای دارد و تنها از این طریق نمی‌توان نیازهای کشور را تامین کرد.

 

امام جمعه رشت، خواستار ارائه راهکارهای مناسب به منظور ایجاد اشتغال پایدار توسط مسؤولان در جامعه شد و بیان کرد: مسؤولان با ارائه برنامه و اجرای آن مردم را نسبت به انقلاب امیدوارتر کنند.

 

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه عشق به خدمت در وجود مسؤولان نهادینه شده است، تصریح کرد: مسؤولان باید مسائل را با مقام معظم رهبری درمیان بگذارند.

 

وی بر ارائه راهکارهای علمی توسط مسؤولان محیط زیست به منظور توجیه مدیران و نمایندگان مجلس در راستای برطرف کردن مشکلات تأکید کرد و گفت: در این کشور طبق فرموده امام(ره) «نمی‌توانیم» معنا ندارد و با بهره‌گیری از علم و دانش می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رئیس سازمان محیط زیست، متذکر شد: امیدوارم با آموزه‌های اسلامی و تعلیمات دینی که دارید، بتوانید مشکلات زیست‌محیطی کشور را برطرف کنید.

 

آیت‌الله قربانی در پایان استان گیلان را دارای عرصه‌های مستعد برای اشتغال‌زایی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار