انفجار در سیلوی سمنان/علت حادثه مشخص نیست

به گزارش تابناک سمنان، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با اشاره به مهار آتش سوزی در سیلوی سمنان، گفت: آتش سوزی و انفجار طبقات فوقاتی سیلوی سمنان تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۵۲۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 22 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسمعیل پور روز چهارشنبه گفت: این حادثه ساعت 11 و 30 دقیقه به سامانه 125 آتش نشانی سمنان گزارش شد که با مراجعه ماموران آتش نشانی مشخص شد گرد غلات در طبقات نهم و دهم سیلوی سمنان منفجر شده است.


وی با اشاره به خروج شعله های آتش به وسیله دستگاه تهویه به خارج از این طبقات، افزود: کارکنان سیلوی سمنان با آمادگی کامل و به دلیل فراگیری آموزش های ویژه در هفته پدافندغیرعامل، در این سانحه آسیبی ندیدند و آتش سوزی دراین سیلو فقط خسارت مالی داشته است.


وی با اشاره به شدت انفجار که باعث شکستگی شیشه های طبقات سیلوی سمنان شد، خاطرنشان کرد: برای مهار آتش در طبقات فوقانی سیلوی سمنان سه دستگاه خودرو و 9 مامور آتش نشانی از ایستگاه های هشت شهریور و ارگ سمنان به محل سیلو اعزام و موفق به مهار این آتش شدند.


مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تاکید کرد: گرد غلات به خودی خود در صورت وجود جرقه مستعد انفجار و آتش سوزی است و علت این انفجار در سیلوی سمنان در دست بررسی است.


آتش نشانی سمنان چهار ایستگاه فعال با 77 مامور در سه نوبت کاری دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار