انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت پلیسی در استان خبر داد و گفت: توقیف سوخت و موتورسیکلت قاچاق و دستگیری عامل آتش سوزی خودروی شاسی بلند از جمله آن‌ها است.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ 20 July 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از مهر؛ سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پنج مأموریت ویژه پلیسی روز شنبه در استان به انجام رسید، ابراز داشت: یکی از مهمترین رویدادها پاکسازی نقاط جرم‌خیز شاهرود با دستگیری پنج متهم و یک نفر از ارازل و اوباش بوده است.

وی افزود: طی این طرح توقیف پنج خودروی سواری به دلیل تخلفات حادثه ساز، پلمب یک واحد مسکونی برای فروش مواد مخدر توهم زا و دستگیری یک نفر و پلمب شش واحد صنفی متخلف انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران ایست بازرسی میامی به پراید سواری سفید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند، ابراز داشت: راننده بدون توجه به دستور پلیس پا به فرار گذاشت.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهم با ریختن بنزین در جاده قصد واژگونی خودرو پلیس را داشت، بیان کرد: در نهایت با شلیک پلیس به لاستیک عقب خودرو، پراید متوقف شد.

وی بابیان اینکه از خودروی پراید ۵۰۰ لیتر سوخت بنزین قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، افزود: این محموله از شمال کشور به سمت سیستان و بلوچستان در تردد بود که در میامی زمین‌گیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه موتورسیکلت قاچاق سی بی ۴۰۰ به ارزش سه میلیارد ریال طی عملیات پلیسی در گرمسار کشف شد، ابراز داشت: در این مأموریت یک نفر دستگیر شد.

موقوفه‌ای از دستگیری عامل انتشار عکس‌های خصوصی و تهدید به اخاذی در سمنان خبر داد و تصریح کرد: این فرد با آی دی‌های مختلف ۳۰ میلیون تومان اخاذی کرده بود که با هوشیاری مأموران به دام افتاد.

وی افزود: دو نفر عاملان آتش سوزی خودرو شاسی بلند در گرمسار هم دستگیر شدند که این افراد انگیزه خود را اختلافات مالی و شخصی اعلام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار