۸۷۰۰ نفر در استان سمنان کنکور می‌دهند

نماینده برگزاری کنکور در استان سمنان از آغاز رقابت کنکور برای بیش از هشت هزار و ۷۰۰ نفر در این استان در رشته‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ 11 July 2024

کنکور

به گزارش «تابناک سمنان»، فرزین یغمایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه سمنان و در زمان برگزاری کنکور ریاضی و انسانی، تاکید کرد: هشت هزار و ۷۶۶ داوطلب در سراسر استان سمنان امروز و فردا با هم در رشته‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه چهار حوزه امتحانی شامل سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در استان سمنان وجود دارد، افزود: شاهرود با سه هزار و ۴۷۹ داوطلب بیشترین میزان داوطلب کنکور را دارد.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان اینکه دو هزار و ۱۳۱ داوطلب زن و یک هزار و ۳۴۸ داوطلب مرد در شاهرود امروز و فردا با هم به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: سه هزار و ۲۶۹ داوطلب در سمنان با هم رقابت می‌کنند.

یغمایی با بیان اینکه در دامغان یک هزار و ۹۸ داوطلب شامل ۶۵۹ زن و ۴۳۹ مرد با هم رقابت می‌کنند، ابراز کرد: ۹۲۰ داوطلب شامل ۵۹۹ زن و ۳۲۷ داوطلب مرد در حوزه امتحانی گرمسار در کنکور امسال با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان سمنان امروز با رشته‌های انسانی و ریاضی و فنی آغاز شده است، تاکید کرد: نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان سمنان در عصر امروز با آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی ادامه پیدا خواهد کرد.

مسئول برگزاری آزمون‌های سراسری در استان سمنان بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی فردا در چهار حوزه امتحانی ادامه پیدا خواهد کرد همچنین رشته تجربی بیشترین میزان داوطلب را بین گروه‌های دیگر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار