دانشگاه تهران قهرمان مسابقات فوتبال دانشجویان کشور در شاهرود شد

رقابت‌های فوتبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور با قهرمانی دانشگاه تهران به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ 28 July 2024

به گزارش «تابناک سمنان»؛ مدیر تربیت‌بدنی و فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات قهرمانی فوتبال دانشجویان دانشگاه‌های کشور از سی‌ام تیر با حضور هشت تیم در این دانشگاه آغاز شد.

مجتبی رجبی با بیان اینکه هشت تیم برتر دانشگاه‌های کشور طی ۹ روز در ۲ گروه چهار تیمی با هم رقابت کردند، افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه‌های لرستان، تهران، شهیدبهشتی، صنعتی‌شاهرود، فردوسی‌مشهد، شیراز، گیلان و قم حضور داشتند.

وی به صعود چهار تیم از مرحله گروهی اشاره و اضافه کرد: تیم‌های شیراز و تهران از گروه اول و تیم‌های فردوسی مشهد و شهیدبهشتی از گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یافتند.

این مسوول ادامه داد: در مرحله نیمه‌نهایی تهران و شهیدبهشتی با شکست حریفان به دیدار نهایی راه یافتند.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار کرد: در مسابقه پایانی تهران توانست در ضربات پنالتی شهید بهشتی را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه رده‌بندی گفت: در این مصاف تیم دانشگاه فردوسی مشهد توانست با نتیجه پنج بر یک شیراز را شکست دهد و مقام سوم را به دست آورد.

رجبی ابراز کرد: بازیکنان برتر این مسابقات توسط کمیته فنی انتخاب و به اردوی تیم ملی دانشجویان برای اعزام به رقابت‌های همبستگی کشور‌های اسلامی دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: مدال و رتبه‌های این مسابقات در رتبه‌بندی نهایی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در دانشگاه اصفهان لحاظ می‌شود.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود با یادآوری برگزاری دوره قبل مسابقات در سال ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت مطلوب، امکانات ورزشی و پیگیری‌های انجام شده، میزبانی این دوره از مسابقات به دانشگاه صنعتی شاهرود واگذار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار