۱۷ مدرسه فوتبال در سمنان پذیرای نونهالان است

رییس هیات فوتبال استان سمنان گفت: ۱۷ مدرسه فوتبال در استان تابستان ۱۴۰۳ پذیرای علاقه‌مندان به این رشته در سن‌های پایه است.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷ 09 July 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، سیدحسین زرگر افزود: والدین برای نام‌نویسی فرزندان زیر ۱۲ سال خود در مدرسه فوتبال برای دریافت اطلاع بیشتر می‌توانند به اداره ورزش و جوانان شهرستان متبوع مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مدرسه‌های فوتبال و فوتسال باید برای گرفتن مجوز فعالیت به اداره کل ورزش و جوانان سمنان مراجعه و اقدام کنند و اکنون در مناطق مختلف استان مدرسه فوتبال فعال است.

۱۷ مدرسه فوتبال در سمنان پذیرای نونهالان است

رییس هیات فوتبال استان سمنان گفت: آموزش فوتبال در گروه سنی نوجوانان و جوانان در باشگاه‌ها دنبال می‌شود و افراد برای اطلاع بیشتر در این زمینه نیز می‌توانند اداره ورزش و جوانان شهرستان متبوع مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها قبل از نام‌نویسی فرزندان خود در مدرسه‌های فوتبال از وضعیت این مراکز اطلاع کافی داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

زرگر ادامه داد: یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای توسعه رشته جذاب و پرمخاطب فوتبال در مناطق مختلف و تقویت تیم‌ها در رده بزرگسالان، توجه به مدرسه‌های فوتبال در چارچوب مقررات است.

رییس هیات فوتبال استان سمنان تصریح کرد: مدرسه‌های فوتبال با داشتن برنامه مدون و شناسایی، جذب و آموزش علاقه‌مندان، نقش مهمی در پرورش استعدادها و قهرمان‌پروری دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان سمنان ۵۰ هیات ورزشی دارد که از این تعداد ۴۷ هیات زیر نظر مستقیم اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعال است و مجمع‌ این هیات‌ها به طور منظم برگزار می‌شود.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد که از این شمار، بیش از ۴۵ هزار و ۸۱۶ خانوار روستایی با جمعیت بیش از ۱۴۱ هزار نفر در ۵۴۹ روستا و آبادی استان زندگی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار